VELKÁ AKCE na pamlsky - až 40% slevy! 🐕 na všechny produkty z kategorie Pamlsky! 🍗 Slevy jsou již započítány, není potřeba slevový kód. Jen do vyprodání!

Doprava a platba

Upozornění na delší dodací lhůty

Vážení zákazníci,

V období 1.7. až 31.8. a 1.11. až 15.1. může docházet ke zpožďování v doručování Vašich objednávek.

Zpoždění v letním období je způsobeno častými dovolenými a inventurami našich dodavatelů. Jedná se zpravidla o 2-4 dny navíc k běžné doručovací lhůtě.

Zpoždění v zimním období je z důvodu velkého náporu na dopravce před zimními svátky.  Jde zpravidla o 3-6 pracovních dní k běžné doručovací lhůtě.

 

Děkujeme, že berete toto zpoždění v potaz, a počítáte s ním při vytváření Vašich objednávek. Tato zpoždění nejsou na naší straně a není způsob, jak bychom je mohli ovlivnit.

Samozřejmě se vždy pokusíme doručit Vaše objednávky včas. Pokud na ně spěcháte, nezapomeňte uvést termín, kdy zboží potřebujete, do poznámky k objednávce, nebo nám dejte vědět mailem.

 

Děkujeme za pochopení a v případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na chatu nebo info@gentledogs.cz 

 

Doprava pro ČR

Možnosti dopravy a ceník:

  • Výdejní místo GLS  - cena dopravy 57 Kč, dobírka 49 Kč hotově nebo kartou; ZDARMA OD 1199 KČ
  • Zásilkovna - výdejní místa - cena dopravy 87 Kč, dobírka 49 Kč hotově nebo kartou
  • GLS - kurýr na adresu - cena dopravy 89 Kč, dobírka 49 Kč hotově nebo kartou

 image005           zásilkovna    

 

Platba

  • Kartou online (zdarma, zpracováno ihned) nebo QR kódem okamžitou platbou
  • Převodem na bankovní účet (zdarma, zpracováno obvykle do druhého pracovního dne)
  • Dobírkou (cena dle zvoleného dopravce), lze platit na místě hotově nebo kartou (podle možností kurýra či výdejního místa)

 visamobileplatba

Skladová dostupnost

Konkrétní termín doručení se zobrazuje jak u jednotlivého produktu, tak v souhrnu objednávky. Nemusí však být přesný, proto pokud na zásilku spěcháte, dejte nám o tom vědět v poznámce k objednávce, na chatu nebo e-mailem.

  • Skladem - k dispozici, ihned k odeslání - hlídejte prosím, jaký počet kusů máme aktuálně skladem (číselný údaj v závorce)
  • Objednáno - ke standartní doručovací době je potřeba připočítat 3 pracovní dny, protože zboží musíme nejprve přijmout od dodavatele na náš sklad a až následně bude expedováno k vám
  • Na objednávku (do týdne) - ke standartní doručovací době je potřeba připočítat přibližně 7 pracovních dní, zboží pro Vás objednáme a jakmile dorazí, obratem jej budeme expedovat k vám
  • Na míru - zboží nemáme skladem, je vyráběno až po odeslání Vaší objednávky přesně podle Vašich představ

Kdy Vám dorazí objednané zboží

1. Pokud zakoupíte všechny položky, které máme skladem

U každého produktu se v závorce zobrazuje, kolik kusů produktu máme aktuálně skladem. Pokud se budete řídit skladovou dostupností a objednáte pouze položky, které máme aktuálně skladem, odešleme objednávku zpravidla do 48 hodin. U vás tak bude do 3 dnů, jak inzerujeme v bannerech na různých místech webu.

Garantujeme pouze předání přepravci v termínu do 2 dnů od přijetí objednávky, když jsou všechny položky aktuálně skladem. Bohužel nemůžeme nést zodpovědnost za zpoždění na straně přepravce. GLS doručuje 96% zásilek do 24 hodin, Zásilkovna kolem 85%. Výjimečně se může stát, že přesto, že předáme zásilku na podací místo v termínu, přepravce ji převezme do svého systému a začne doručovat až následující pracovní den.

 

2. Pokud zakoupíte více položek, než máme skladem

Potřebujete více kusů, než je uvedeno v závorce? Rádi je pro Vás doobjednáme. Zboží bude u nás, dle rychlosti distributora, do 7 pracovních dní. Může to být i rychleji, pokud na zásilku spěcháte, zeptejte se před nákupem na závozový den e-mailem, na chatu, nebo případně připište dotaz jako poznámku k Vaší objednávce. Můžeme se pokusit doručení zboží k nám od dodavatele urychlit, vždy to však záleží na možnostech dodavatele.

PŘÍKLAD: Pokud tedy zboží objednáte v pondělí 1.7., bude u nás do úterý 9.7. Zpravidla odesíláme tentýž nebo následující den, doručení k Vám by tedy proběhlo mezi čtvrtkem 11.7. a pátkem 12.7. O víkendu nefungují přepravci, je tedy potřeba tyto dny vynechat ze započítání, a počítat pouze s pracovními dny.

Vždy Vám rádi vyjdeme vstříc a sdělíme přesnější termín doručování předem, nebo se pokusíme zásilku uspíšit. Potřebujeme však od Vás informaci, že na ni spěcháte. Odhadovaný termín doručení u jednotlivých produktů není vždy přesný. Děkujeme za pochopení.

 

3. Pokud nakupujete zboží se skladovou dostupností "do týdne"

V tomto případě je stejný postup, jako při objednání více kusů zboží, než máme skladem. Chybějící zboží objednáme u distributora, doručí nám jej do 7 pracovních dní, a následně jej odesíláme k Vám. Také je možnost pokusit se doručování uspíšit, pokud nám dáte vědět, že na zboží spěcháte.

I v případě, že je ve Vaší objednávce jen jedna položka se skladovou dostupností "do týdne", celá objednávka u nás čeká na doručení chybějícího zboží.

 

4. Co se stane, pokud některé zboží se skladovou dostupností "do týdne" nebude u našeho dodavatele k dispozici?

Může se stát, že dojde k dočasnému výpadku dostupnosti a Vámi objednané zboží nebude k dispozici. V takovém případě Vás kontaktujeme, nabídneme alternativu Vámi objednaného zboží a nebo jej z objednávky odstraníme po Vašem odsouhlasení. Případně pokud budeme znát přibližné datum opětovného naskladnění zboží dodavatelem, tento termín s Vámi zkonzultujeme a odsouhlasíme si jej.

Zboží nahrazujeme alternativou bez předchozí konzultace s Vámi pouze v případě, že alternativní výrobek má 100% stejné složení a odpovídá i gramáž/hmotnost/počet kusů. Toto platí i v případě, že původně objednané zboží skladem bylo poškozené, prošlé nebo jinak nevhodné ke spotřebě.

 

V případě jakýchkoliv nejasností ohledně doručovací doby, termínů či zboží nás neváhejte kdykoliv kontaktovat prostřednictvím chatu či e-mailu info@gentledogs.cz  

 

 

Sledování zásilky

Sledovací číslo by Vám mělo dorazit od zvoleného přepravce, a to po přijetí zásilky do jejich systému. Může se stát že přesto, že jsme předali balíček na podací místo, jej ještě přepravce nepřevzal, a z toho důvodu Vám zatím nedorazilo sledovací číslo. Můžeme jej pro Vás zjistit, stačí nám napsat na info@gentledogs.cz

 

Můj balíček stále nedorazil a už je po termínu pro doručení, co mám dělat?

Pokud balíček nedorazil, dejte nám prosím vědět. Může jít o chybu u přepravce, nějaký problém jako nekompletní adresa či poškozený balík. 

Také se může jednat o nějakou chybu v našem systému, nebo jste mohli přehlédnout, že některé Vámi objednané zboží nemáme skladem v požadovaném množství a čekáme na doručení zbývajících kusů dodavatelem.

Vše pro Vás rádi zjistíme a zařídíme, dejte nám vědět na info@gentledogs.cz 

 

Co se stane, když nepřevezmu zásilku?

Nákupem v e-shopu jste uzavřeli kupní smlouvu. Pokud nám dáte vědět před zasláním balíčku, že o objednávku již nemáte zájem, a chcete ji zrušit, samozřejmě ji stornujeme. V závislosti na způsobu platby vrátíme celou částku nebo jen zrušíme dobírku. V tomto případě je vše v pořádku.

Pokud nám nedáte vědět včas, že jste si nákup rozmysleli, a my balíček zašleme, situace se mění. Jsme jen malý rodinný obchod, nemůžeme si dovolit hradit poštovné a doběrečné od nás k Vám a zpět. Dle obchodních podmínek máte povinnost uhradit náklady spojené s doručením a zaplacením zboží.

Pokud si nepřevezmete zásilku na dobírku, zašleme Vám e-mailovou zprávu žádající o proplacení vzniklých nákladů na doručování a doběrečné. Zpravidla se jedná o 80-150 Kč (v závislosti na Vámi zvoleném druhu dopravy). Pokud nebude provedena úhrada do 30 dnů od vzniku škody, předáme záležitost k právnímu řešení.

V případě, že nepřevezmete zásilku placenou předem, odečteme náklady na dopravné z částky pro vrácení. Na účet Vám tedy přijde částka ponížená o náklady na doručování k Vám a následně zpět k nám.

Zpět do obchodu