Vážení zákazníci,
chceme vás informovat o aktuální situaci, která se týká odesílání Embark DNA testů z České republiky do USA. Jeden z našich zákazníků nedávno zaslal vzorek dne 15. září 2025, který měl být otestován v laboratoři Embark. Bohužel se zásilka vrátila zpět s označením „Retour / CN15“.
Podle přiloženého lístku a informací České pošty bylo od 21. srpna dočasně pozastaveno přijímání vybraných zásilek do USA. Celý článek České pošty k této situaci najdete zde: https://www.ceskaposta.cz/-/docasne-zastaveni-prijmu-vybranych-zasilek-do-usa
Chceme zdůraznit, že tato situace není v rukou Embarku ani nás – bohužel záleží na aktuálních podmínkách mezinárodní přepravy. Přesto je pro nás prioritou, aby žádný vzorek nezůstal „uvízlý“ a aby se vaše testy mohly bezpečně a včas dostat do laboratoře.
Co dělat, pokud se vám vzorek neprošel přes poštu:
-
Neprodleně nás kontaktujte, jakmile zjistíte, že zásilka byla vrácena nebo nedorazila do laboratoře.
-
Vzorek pečlivě uchovejte – nesmí se znehodnotit.
-
My vám poradíme, jak jej odeslat bezpečně alternativní cestou, případně přes jiného kurýra (DHL, FedEx apod.), nebo jestli je možné jej zaslat na jinou evropskou adresu, odkud bude Embark schopen jej doručit do USA.
Chceme ujistit všechny naše zákazníky, že jsme tuto situaci již řešili přímo s laboratoří Embark. Hned jakmile budeme mít nové informace, doplníme je sem do článku a poskytneme přesné pokyny, aby vaše vzorky dorazily bezpečně a bez problémů.
Velmi nás mrzí jakékoli komplikace a děkujeme vám za trpělivost a důvěru. Vaše spokojenost a bezpečné doručení vzorků jsou pro nás prioritou.
S pozdravem,
Tým GentleDogs